vay arkadaş iktidar çıkıp bizim Suriyenin toprağında gözümüz yok diyor, iktidar ortağı da çıkıp idlib Türk toprağıdır diyor.
Niyetinizi açık açık söyleyin de millet neyi savunacağını bilsin.
Ayrıca Atatürk'ün gizli vasiyeti olayına da ciddi şekilde inanıyorum.
1988 yılında Kenan Evren'e bu vasiyet sorulduğunda "Halk bunu zor hazmeder" diyerek; toplum henüz hazır değil gerekçesiyle 25 yıl daha açıklanmasını erteliyor.
Ayrıca dikkatimi çeken bir diğer husus RTE'nin her Anıtkabir ziyaretinde Atatürk defterine "bize miras bıraktığın hedeflerine her geçen gün daha da yaklaşıyoruz" tarzı ifadeler kullanması.
Hedef gösterdikleri Cumhuriyetin 100.yılı olan 2023'de bakalım neler ile karşılaşacağız.
"Toplum Hazır Hale Gelmiş Olacak mı? yoksa bizi Atatürkle mi Kandırıyorlar mı diyecekler"