• 29-02-2020, 23:56:07
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar hiç olmassa kendi çapında uğraşıyor evde oturup TV izlemek yerine helal olsun aslanlara
  • 01-03-2020, 00:03:44
    #20
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız nedir peki gelişmek için ? Konuşmak kolay. Cw forumunda veledinden tut aklının hayalinin alamayacağı şeyleri saatler içinde yapabilecek adamlar var. Yani aynı r10 gibi. Yani heryer gibi. Herkes ülke gelişsin istiyor birisi çıkıp yapmıyor. E siz yapın hocam size engel olan nedir ?
    Bir konuyu eleştirebilme için illaki o işi mi idrak etmek gerekiyor anlamadım?
    Sizin düşüncelerinize göre; Bir futbolcuyu eleştirebilmek için futbolcu olmak, siyasi birini eleştirmek için siyasetçi olmak gerekiyor.

    Şu aklımız hayalimizin almayacağı işleri de paylaşsınlar onları da taktir edelim.
  • 01-03-2020, 00:07:02
    #21
    Biz index atalım, onlar bomba.
    Yuppii.. Biz kazandık!
  • 01-03-2020, 00:08:11
    #22
    mace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir konuyu eleştirebilme için illaki o işi mi idrak etmek gerekiyor anlamadım?
    Sizin düşüncelerinize göre; Bir futbolcuyu eleştirebilmek için futbolcu olmak, siyasi birini eleştirmek için siyasetçi olmak gerekiyor.

    Şu aklımız hayalimizin almayacağı işleri de paylaşsınlar onları da taktir edelim.
    Soruyorum neler yapıyorsunuz işte ? İlla hack olmasına gerek yok. Gerçekten ne yapıyorsunuz ? Her zaman başkasından beklemek yerine biraz kendimize batıralım çuvaldızı.
    Show yaparken göremezsiniz Oradakileri. Gösterişe ihtiyaçları yoktur.
  • 01-03-2020, 00:24:40
    #23
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soruyorum neler yapıyorsunuz işte ? İlla hack olmasına gerek yok. Gerçekten ne yapıyorsunuz ? Her zaman başkasından beklemek yerine biraz kendimize batıralım çuvaldızı.
    Show yaparken göremezsiniz Oradakileri. Gösterişe ihtiyaçları yoktur.
    Yok ya, zaten index atmak gösteriş ve show olarak sayılmıyor değil mi?

    Siz ne yapıyorsunuz demişsin, Ben kendi işletmemi yöneterek ülkemizin iç ticaretine katkıda bulunuyorum.


  • 01-03-2020, 00:27:07
    #24
    mace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok ya, zaten index atmak gösteriş ve show olarak sayılmıyor değil mi?

    Siz ne yapıyorsunuz demişsin, Ben kendi işletmemi yöneterek ülkemizin iç ticaretine katkıda bulunuyorum.


    Teşekkür ederim bunu bilmek yeterliydi. Şimdi sizi alkışlıyorum. Hayırlı akşamlar dilerim.
  • 01-03-2020, 03:05:51
    #25
    mace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok şeyde olduğu gibi bu alanda da eksiğiz. Yıl olmuş 2020 daha index atma ile uğraşıyoruz. Diğer devletler siber savaş ile ülkeler arası gizli belgeleri ele geçirip zarar vermeye çalışıyor, yada ülkelerin banka ve bilişim altyapılarını vurmayı hedefliyor. Biz daha index atma ile uğraşıyoruz. Allah akıl fikir versin.
    İndex kısmı sadece varlığını belli etmek toplanan istihbaratı ve doneleri birde gelip sizin ile mi paylaşsınlar. Bu tarz konuların iç detaylarını bilmeden lütfen yorum yapmayın çünkü komik duruma düşüyorsunuz.