Yaptığınız nedir peki gelişmek için ? Konuşmak kolay. Cw forumunda veledinden tut aklının hayalinin alamayacağı şeyleri saatler içinde yapabilecek adamlar var. Yani aynı r10 gibi. Yani heryer gibi. Herkes ülke gelişsin istiyor birisi çıkıp yapmıyor. E siz yapın hocam size engel olan nedir ?
Bir konuyu eleştirebilme için illaki o işi mi idrak etmek gerekiyor anlamadım?
Sizin düşüncelerinize göre; Bir futbolcuyu eleştirebilmek için futbolcu olmak, siyasi birini eleştirmek için siyasetçi olmak gerekiyor.
Şu aklımız hayalimizin almayacağı işleri de paylaşsınlar onları da taktir edelim.