Bir konuyu eleştirebilme için illaki o işi mi idrak etmek gerekiyor anlamadım?
Sizin düşüncelerinize göre; Bir futbolcuyu eleştirebilmek için futbolcu olmak, siyasi birini eleştirmek için siyasetçi olmak gerekiyor.
Şu aklımız hayalimizin almayacağı işleri de paylaşsınlar onları da taktir edelim.
Soruyorum neler yapıyorsunuz işte ? İlla hack olmasına gerek yok. Gerçekten ne yapıyorsunuz ? Her zaman başkasından beklemek yerine biraz kendimize batıralım çuvaldızı.
Show yaparken göremezsiniz Oradakileri. Gösterişe ihtiyaçları yoktur.