• 27-02-2020, 01:55:16
    #1
    Merhaba

    23 yaşında genç bir kardeşinizim. Biraz asosyal bir insanım (son 5 yılda üniversite hayatı ile kazandığım bir özelliğim).

    Hayatımdaki en zor zamanları geçiriyorum. Çok daha fazlasını yaşamış/yaşamaya devam eden vardır aranızda biliyorum. Hepsine Allah yardım etsin.

    Benim yaşadıklarım belki çok çocuksu gelebilir bilmiyorum ama dayanamıyorum.

    Konuşacak kimsem yok az sayıda olan arkadaşlarıma veya aileme anlatmaktan utanıyorum, çekiniyorum korkuyorum.

    Kötü şeyler yapmaktan korkuyorum varsa müsait biri konuşmak isteyen biri lütfen yardım etsin bana çok zor bir gece geçiriyorum dayanamıyorum
  • 27-02-2020, 01:56:42
    #2
    Ben de 23 yaşındayım, istersen konuşabiliriz.
  • 27-02-2020, 01:56:46
    #3
    buyur üstad imzamdaki numaramdan ulaş 2 lafın belini kıralım 💎🙂
  • 27-02-2020, 01:57:19
    #4
    SEO & PR 5421044962
    yaz istersen
  • 27-02-2020, 01:58:33
    #5
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    0326 606 01 96- Mesai dışındayım buyur yaz konuşalım dostum.
  • 27-02-2020, 01:58:35
    #6
    Konuşacak biri arıyordum ama sen bulmuşsundur şimdiye
  • 27-02-2020, 02:00:15
    #7
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşacak biri arıyordum ama sen bulmuşsundur şimdiye
    Sen de bana yaz hocam. Pek konuşmam ama iyi dinlerim. (:
  • 27-02-2020, 02:02:50
    #8
    mum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen de bana yaz hocam. Pek konuşmam ama iyi dinlerim. (:
    Işığın yeter hocam mum gibi adamsın, yazıyorum sana da
  • 27-02-2020, 02:03:30
    #9
    Bu Forumu sevmeminde bir Sebebi bu, cidden muhtesemsiniz Arkadaslar. Rabbim Muhabetinizi artirsin.