Merhaba
23 yaşında genç bir kardeşinizim. Biraz asosyal bir insanım (son 5 yılda üniversite hayatı ile kazandığım bir özelliğim).
Hayatımdaki en zor zamanları geçiriyorum. Çok daha fazlasını yaşamış/yaşamaya devam eden vardır aranızda biliyorum. Hepsine Allah yardım etsin.
Benim yaşadıklarım belki çok çocuksu gelebilir bilmiyorum ama dayanamıyorum.
Konuşacak kimsem yok az sayıda olan arkadaşlarıma veya aileme anlatmaktan utanıyorum, çekiniyorum korkuyorum.
Kötü şeyler yapmaktan korkuyorum varsa müsait biri konuşmak isteyen biri lütfen yardım etsin bana çok zor bir gece geçiriyorum dayanamıyorum