Konuşmak Dertleşmek İsteyen Var Mı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konuşmak Dertleşmek İsteyen Var Mı
11
●
373
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Konuşmak Dertleşmek İsteyen Var Mı
1
2
27-02-2020, 02:09:38
#10
Spymaster
R10 match özeliği gelmeli
iyi geceler arkadaşlar
27-02-2020, 02:14:43
#11
real2018
Beni de arayabilirsin kardeşim, Pm den numaramı yazayım.
27-02-2020, 07:26:10
#12
CenkOnsoy
Çok tatlısınız yeminle, konu sahibine de yanıtlayanlara da helal olsun ne güzel bir diyalog şeması oluşmuş..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler