• 26-02-2020, 21:12:37
    #1
    Hocalarım herkese iyi akşamlar az önce okumus oldugum haber ile bu günümüzü de kötü kapatıyoruz iyi gün yok zaten...
    Habere bakarmısınız http://www.erzurumekspres.com/mobile...yor_6350h.html
    şaka gibi valla şaka gibi ya, ne diye ERZURUM? Büyük memleketlerde hastane yokmu her şehirden koronalıları toplayıp erzuruma toplayacaklarmış hastaneyi 500 kişilik karantina hastanesine çevirmişler 😡😡Patlamak üzereyim yorum sizin..
  • 26-02-2020, 21:13:53
    #2
    Erzurum'da yaşayan birisi olarak bende sinir oldum. İnşallah doğru değildir.
  • 26-02-2020, 21:16:24
    #3
    Bir çok farklı şehir de karantina bölgesi (hastane) yapcaklarını okumuştum bir yerde. Umarım hiç kimseye bir şey olmadan ülkemizden gider.
  • 26-02-2020, 21:16:46
    #4
    Ne yapsınlar yani ankaraya mı getirsinler az mantıklı olun meclis gider komple hepsi 70+ beyler
  • 26-02-2020, 21:17:31
    #5
    Seyma6134 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erzurum'da yaşayan birisi olarak bende sinir oldum. İnşallah doğru değildir.
    Vali açıklama yapmış...😶
  • 26-02-2020, 21:21:57
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapsınlar yani ankaraya mı getirsinler az mantıklı olun meclis gider komple hepsi 70+ beyler
    o nasıl düşünce hocam ankaraya gelsin mi dedik 81 ilde insanımız var düşündüren şey neden ERZURUM? Orası veya burası oönemli değil oadakiler insan burdakiler değil mi ?
    Her ilimizde hastane var kusura bakılmasın yeeü gelince sağlık hizmetinde çok iyiyiz deniliyor.
  • 26-02-2020, 21:22:50
    #7
    Her şehirde tedbir amaçlı bir hastane karantina için ayrılabilir. Umarım yakın zamanda aşı geliştirirler de Dünya rahatlar...
  • 26-02-2020, 21:26:33
    #8
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok farklı şehir de karantina bölgesi (hastane) yapcaklarını okumuştum bir yerde. Umarım hiç kimseye bir şey olmadan ülkemizden gider.
    İnşAllah hocam

    selimcayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şehirde tedbir amaçlı bir hastane karantina için ayrılabilir. Umarım yakın zamanda aşı geliştirirler de Dünya rahatlar...
    İnşAllah.

    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani diyorsun ki bizim canımız tatlı ama diğer şehirdeki insanlar geberirse gebersin ? Ne diyim yazık.
    Ayrıca napsınlar istanbula mı getirsinler ? diyelim yayıldı tüm ülkeye hızla anında mı yayılsın ?
    Where is the brain ? i can't see to around.
    Ya okuduğunuzu anlama sorununuz var yada kendinizi süper zeki sanıyorsunuz. Düzgün yorum yapsanız iyi olurdu, sizdeki " brain" o bünyeye fazla hocam.
  • 26-02-2020, 21:27:05
    #9
    Millete bırakacak olursanız kimse kendi şehrinde kurulsun istemez. O zaman nereye yapılsın bu hastaneler? Zaten yeni açılacak hastaneyi kullanacaklarmış. Başka bir hastaneyi kullanmaları ciddi anlamda hem sağlık hizmetlerini aksatır hem de virüsün yayılma hızını artırır. Bence yerinde bir karar.