Hocalarım herkese iyi akşamlar az önce okumus oldugum haber ile bu günümüzü de kötü kapatıyoruz iyi gün yok zaten...
Habere bakarmısınız http://www.erzurumekspres.com/mobile...yor_6350h.html
şaka gibi valla şaka gibi ya, ne diye ERZURUM? Büyük memleketlerde hastane yokmu her şehirden koronalıları toplayıp erzuruma toplayacaklarmış hastaneyi 500 kişilik karantina hastanesine çevirmişler 😡😡Patlamak üzereyim yorum sizin..
Bu nasıl bir Karar ya ?? Üvey evlat mı bu şehir ?
57
●2.803
- 26-02-2020, 21:17:31Vali açıklama yapmış...😶Seyma6134 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2020, 21:21:57o nasıl düşünce hocam ankaraya gelsin mi dedik 81 ilde insanımız var düşündüren şey neden ERZURUM? Orası veya burası oönemli değil oadakiler insan burdakiler değil mi ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ilimizde hastane var kusura bakılmasın yeeü gelince sağlık hizmetinde çok iyiyiz deniliyor. - 26-02-2020, 21:22:50Her şehirde tedbir amaçlı bir hastane karantina için ayrılabilir. Umarım yakın zamanda aşı geliştirirler de Dünya rahatlar...
- 26-02-2020, 21:26:33İnşAllah hocamreal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşAllah.selimcayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya okuduğunuzu anlama sorununuz var yada kendinizi süper zeki sanıyorsunuz. Düzgün yorum yapsanız iyi olurdu, sizdeki " brain" o bünyeye fazla hocam.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-02-2020, 21:27:05Millete bırakacak olursanız kimse kendi şehrinde kurulsun istemez. O zaman nereye yapılsın bu hastaneler? Zaten yeni açılacak hastaneyi kullanacaklarmış. Başka bir hastaneyi kullanmaları ciddi anlamda hem sağlık hizmetlerini aksatır hem de virüsün yayılma hızını artırır. Bence yerinde bir karar.