Millete bırakacak olursanız kimse kendi şehrinde kurulsun istemez. O zaman nereye yapılsın bu hastaneler? Zaten yeni açılacak hastaneyi kullanacaklarmış. Başka bir hastaneyi kullanmaları ciddi anlamda hem sağlık hizmetlerini aksatır hem de virüsün yayılma hızını artırır. Bence yerinde bir karar.