• 26-02-2020, 02:03:29
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaş kim ki? Ne sıkıntısı olurmuş? Her çekiliş yapan kişi sıkıntımı yaşıyormuş acaba?
    valla ya öyle
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Ahahahhaah 😂
    turanerbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekiliş konunu kaldır yoksa bir daha olursa büyük ve kalın harflerle yazar bu dikkat et
    Ahaha çılgınlaşmaz umarim o kadar
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı yoksa sıkıntı var demektir hocam kaldır arkdaş fena şeyler yapabilir 😂
    😂😂 Korktumm 💥💥
  • 26-02-2020, 08:17:46
    #38
    benim soyadım ne alaka ya 😀😀😀😀
  • 26-02-2020, 08:41:22
    #39
    Üyeliği durduruldu
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim soyadım ne alaka ya 😀😀😀😀
    Ahahha harbi kanka he 😂😂
  • 26-02-2020, 15:49:19
    #40
    Off-Topic konunu MaxiGeyiğe taşı yoksa sıkıntı olur.
  • 26-02-2020, 17:43:56
    #41
    Bu konuyu kilitle yoksa sıkıntı olur.
  • 26-02-2020, 20:32:49
    #42
    Üyeliği durduruldu
    zUser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off-Topic konunu MaxiGeyiğe taşı yoksa sıkıntı olur.
    AHaha çok doğru
    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu kilitle yoksa sıkıntı olur.
    hocam çok alemler