Bu arkadaş kim ki? Ne sıkıntısı olurmuş? Her çekiliş yapan kişi sıkıntımı yaşıyormuş acaba?
valla ya öyle
Ahahahhaah 😂
Çekiliş konunu kaldır yoksa bir daha olursa büyük ve kalın harflerle yazar bu dikkat et
Ahaha çılgınlaşmaz umarim o kadar
Sıkıntı yoksa sıkıntı var demektir hocam kaldır arkdaş fena şeyler yapabilir 😂
😂😂 Korktumm 💥💥