zUser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Off-Topic konunu MaxiGeyiğe taşı yoksa sıkıntı olur.
AHaha çok doğru
webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuyu kilitle yoksa sıkıntı olur.
hocam çok alemler