• 20-02-2020, 17:06:13
    #1
    Bizim milletimizi cok seviyorum. Ancak benim gözümde en büyük eksikliğimiz başarıları takdir edemeyip çekememezlik olması. Bu genelde akraba icinde bile böyle. Sizce oyle degil mi?
  • 20-02-2020, 17:08:49
    #2
    Çok haklısınız bir eksiğimizde bu malesef.
  • 20-02-2020, 17:09:26
    #3
    Öyle
  • 20-02-2020, 17:10:35
    #4
    Akrabalarda değilde iş ortamında oluyor genelde. Başka bir değiştle başkasının üstüne basarak yükselme.
  • 20-02-2020, 17:12:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    eren1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim milletimizi cok seviyorum. Ancak benim gözümde en büyük eksikliğimiz başarıları takdir edemeyip çekememezlik olması. Bu genelde akraba icinde bile böyle. Sizce oyle degil mi?
    Çok doğru. Size hak veriyorum.
  • 20-02-2020, 17:22:03
    #6
    Akrabalarım ile hiç görüşmuyorum sırf bu yüzden, Bana uzak allah'a yakın olsunlar.
  • 20-02-2020, 17:22:36
    #7
    Sabır’da bu konu içerisinde olabilir.
  • 20-02-2020, 17:27:00
    #8
    Linç yiyeceğimi biliyorum ama allahın bildiğini kuldan saklamaya gerek yok. Öncelikle en büyük eksiğimiz "ZEKA" ikinci eksiğimiz ise "ÇABUK GAZA GELMEK" bu zeka eksikliği millet olarak bizim rasyonel düşünmemizin önünde engel oluşturuyor bu yüzden duygusal düşünce ağır basarak; Saldırak ABD ye, Rusya yı düz edek, Ekonomi ii mq hayinlik yabma... gibi dertlerimiz var.