eren1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim milletimizi cok seviyorum. Ancak benim gözümde en büyük eksikliğimiz başarıları takdir edemeyip çekememezlik olması. Bu genelde akraba icinde bile böyle. Sizce oyle degil mi?
Çok doğru. Size hak veriyorum.