Linç yiyeceğimi biliyorum ama allahın bildiğini kuldan saklamaya gerek yok. Öncelikle en büyük eksiğimiz "ZEKA" ikinci eksiğimiz ise "ÇABUK GAZA GELMEK" bu zeka eksikliği millet olarak bizim rasyonel düşünmemizin önünde engel oluşturuyor bu yüzden duygusal düşünce ağır basarak; Saldırak ABD ye, Rusya yı düz edek, Ekonomi ii mq hayinlik yabma... gibi dertlerimiz var.