Kayserigaz Şirketinde Veznedar Olarak Başladım
17
●443
- 20-02-2020, 13:57:03Hayırlı olsun Tevfik BeyTevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2020, 20:37:40Teşekkür ederim. Byz de ve İldemparkta çalışıyorum ödeme noktalarında oralar sakin oluyor. Yeni mahallede oturuyorum normal demavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama buralara geliyorum
- 20-02-2020, 20:43:00Veznedarlık kolay gibi gözükür ama sorumluluğu vardır. Sirkülasyon fazlaysa, aldığına da verdiğine de dikkat et.
