• 20-02-2020, 13:46:51
    #10
    Hayırlı olsun.
  • 20-02-2020, 13:57:03
    #11
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba değerli dostlar, daha önceki işim Vatan bilgisayarda televizyon satışıydı.

    Fakat ayağımda geçirdiğim operasyondan dolayı fazla ayakta durmamı yasakladı doktorum. Kardeşim gibi sevdiğim insan referans oldu sağ olsun ve Kayserigaz şirketinde (Socar'a bağlı) Vezne memuru olarak işe başladım. Allah kimseyi işsiz bırakmasın, işsizlik gerçekten çok zor.
    Hayırlı olsun Tevfik Bey
  • 20-02-2020, 14:09:11
    #12
    Değerli dostlar, yorumlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim. Sağ olun, var olun.

    Allah herkesin gönlüne göre versin her şeyi. İşsizlik gerçekten çok zor, bir de insanlar evli ise o çok daha zor olur.
  • 20-02-2020, 14:16:35
    #13
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Hayırlı olsun Tevfik hocam.
  • 20-02-2020, 16:52:10
    #14
    hayırlı olsun
  • 20-02-2020, 20:14:36
    #15
    Hayırlı uğurlu olsun. Yoğun bir yer ne zaman gitsem bi sürü kişi oluyor orada
  • 20-02-2020, 20:37:40
    #16
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun. Yoğun bir yer ne zaman gitsem bi sürü kişi oluyor orada
    Teşekkür ederim. Byz de ve İldemparkta çalışıyorum ödeme noktalarında oralar sakin oluyor. Yeni mahallede oturuyorum normal de ama buralara geliyorum
  • 20-02-2020, 20:40:08
    #17
    Hemşerim hayırlı olsun. Boşluk olursa bizi de alsınlar
  • 20-02-2020, 20:43:00
    #18
    Veznedarlık kolay gibi gözükür ama sorumluluğu vardır. Sirkülasyon fazlaysa, aldığına da verdiğine de dikkat et.