mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun. Yoğun bir yer ne zaman gitsem bi sürü kişi oluyor orada
Teşekkür ederim. Byz de ve İldemparkta çalışıyorum ödeme noktalarında oralar sakin oluyor. Yeni mahallede oturuyorum normal de ama buralara geliyorum