Değerli dostlar, yorumlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim. Sağ olun, var olun.

Allah herkesin gönlüne göre versin her şeyi. İşsizlik gerçekten çok zor, bir de insanlar evli ise o çok daha zor olur.