• 19-02-2020, 21:09:00
    #1
    Haberlerde falan da yer aldı ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında okumuş olabilir mi? ya da çocugu nasıl bir gelecek bekliyor? bu konuyu tartışmak fikir görüş almak istiyorum.


    Çocugun Videosu
  • 19-02-2020, 21:11:52
    #2
    sosyal medyada gördüğüm bir yorum "efsane milan kadrosunu say desen, sayamaz.." yazmış birisi çok gülmüştüm.
  • 19-02-2020, 21:12:10
    #3
    Helal olsun kardeşimize, İnşallah istediği yerlere gelir.
  • 19-02-2020, 21:12:16
    #4
    Geleceği çok parlak diyebiliriz : )) Konuşması yetişkin bir kişi gibi
  • 19-02-2020, 21:12:24
    #5
    Sosyal medyada çok olumsuz ve çok olumlu yorumlar yapılmış, benim yorumumsa her insan farklı şeylerden haz alır vakit ayırır emek verir, bu çocuk felsefe kitaplarını seçmiş iyi de emek vermiş. eleştirecek bi durumu yok bence.
  • 19-02-2020, 21:12:30
    #6
    Ben çocuğun halini çok iyi bulmadım. Çocuksal hareketleri hiç yok. Hani çok örnek alınan yabancıların çocukları var ya, onlar çok kitap okuduğu için değil düzenli ve disiplinli eğitim aldıkları için büyüdüklerinde ülkesine verimli bireyler oluyorlar. Dünyaya mal olmuş kişilere de bakarsanız 10 yaşında binlerce kitap mı bitirmişler? Hayır. Yukarıda birisi geleceği parlak yazmış Çocuk büyüyünce mutsuz bir birey olma ihtimali çok yüksek.
  • 19-02-2020, 21:12:53
    #7
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun kardeşimize, İnşallah istediği yerlere gelir.
    valla çok hoşuma gitti benim de ve kameralar için eğitilmemiş yani cevapları ezbere değil düşünerek bir bilgiye dayanarak verdiği belli. Maşallah
  • 19-02-2020, 21:12:55
    #8
    yaptığı şey çok iyi bir şey fakat çocuk yaşta hayatın gerçekleriyle yüzleşmesi hem onun çocukluğunu doyasıya yaşamasına mani olacak hemde o yaşta araştırmaya başlayan biri ilerleyen zamanlarda ruhsal bunalımlara girebilir benim fikrimce.
  • 19-02-2020, 21:13:11
    #9
    Büyüdükçe kafayı yer diye düşünüyorum ama kitaplar yüzünden değil insanlar yüzünden