Ben çocuğun halini çok iyi bulmadım. Çocuksal hareketleri hiç yok. Hani çok örnek alınan yabancıların çocukları var ya, onlar çok kitap okuduğu için değil düzenli ve disiplinli eğitim aldıkları için büyüdüklerinde ülkesine verimli bireyler oluyorlar. Dünyaya mal olmuş kişilere de bakarsanız 10 yaşında binlerce kitap mı bitirmişler? Hayır. Yukarıda birisi geleceği parlak yazmış

Çocuk büyüyünce mutsuz bir birey olma ihtimali çok yüksek.