Anlamıyorum bu adama nasıl bir şey olmuyor ya? O kadar kişiyi dolandırdı ve hala devam ediyor bir Allah'ın kulu çıkıpta savcılığa şikayet etmiyor mu arkadaş..
Sorun orda zaten bir Allah'ın kulu çıkıpta savcılığa şikayet ediyor sorun orda bir çok kişi bir araya gelip 5-10 kişi aynı anda savcılağa gidip şikayet dilekçesi verse G... den şırıngayla kan alırlar.

ama biz napıyoruz herkez bireysel olarak ben kendimden sorumluyum diyor gidiyor şikayet ediyor sonra ne polis bişey yapabiliyor ne savcı bişey yapabiliyor nede hakım bişey yapabiliyor versin bakıyım 5-10 kişi dolandırıcılıktan dilekçe neoluyor
Not : Üye profilleri ziyaretciye kapatılmalı benim görüşürüm
@Coskun; bey bunu değerlendirmeli bence ziyaretcinin üye profilinde ne işi olabilirki ?