• 18-02-2020, 00:36:07
    #1
    Arkadaşlar seyit adlı d0landırıcı adımı kullanıyor SAKINA İTİBAR ETMEYİNİZ . İNANMAYINIZ

    @ZBGG; adlı arkadaşa yazmış. ARKADAŞLAR SAKINA İNANMAYINIZ
  • 18-02-2020, 00:38:16
    #2
    Platin üye
    Bunun tek çözümü profilinize teyit numarası ekleyin hocam
  • 18-02-2020, 00:39:42
    #3
    Bu geçen bırakıyorum d*landırıcılığı demişti herhalde bıraktığına inanıp rahatlayalım diye demiş. Seyyit Çağlı değil mi hocam bu.
  • 18-02-2020, 00:40:31
    #4
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay 0...... Ç...... bu gibi insanlara sövmenin bence günahı yoktur.
    Elim ayağım titriyor yahu



    Bruuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu geçen bırakıyorum d*landırıcılığı demişti herhalde bıraktığına inanıp rahatlayalım diye demiş. Seyyit Çağlı değil mi hocam bu.
    Ta kendisi
  • 18-02-2020, 00:41:09
    #5
    Yazdığım için özür dilerim. Ziyaretçiler profili görmemeli bence. Konuda ki gibi incele ile rahatlıkla istediği kullanıcıya yapabilir. @Coskun;
    D0landırma vakaları profil gizliliği herkese açılınca arttı bence.
  • 18-02-2020, 00:41:18
    #6
    Anlamıyorum bu adama nasıl bir şey olmuyor ya? O kadar kişiyi dolandırdı ve hala devam ediyor bir Allah'ın kulu çıkıpta savcılığa şikayet etmiyor mu arkadaş..
  • 18-02-2020, 00:44:42
    #7
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay 0...... Ç...... bu gibi insanlara sövmenin bence günahı yoktur.
    Kshfpajfpancpanfpshc
    • AnkeeBut
    AnkeeBut bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2020, 00:48:31
    #8
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamıyorum bu adama nasıl bir şey olmuyor ya? O kadar kişiyi dolandırdı ve hala devam ediyor bir Allah'ın kulu çıkıpta savcılığa şikayet etmiyor mu arkadaş..
    Hocam geçen arkadaştan bir olay duydum. Çıkan karardan şok oldum. Bir polis memurunun evine hırsız giriyor. paraları felan çalıyor kaçarken memur arkadaş evden çıkıp peşinden koşup yakalıyor. Sürükleyerek getiriyor evin oraya güzel bir dayak çekiyor. Hırsızmemurdan şikayetçi oluyor. şikayet konusu ise arkadaşın bana kumar borcu vardı borcunu verdi ve sonra hırsız diye iftira atıp beni dövdü cezayı kim alıyor sen tahmin et.
  • 18-02-2020, 00:50:31
    #9
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamıyorum bu adama nasıl bir şey olmuyor ya? O kadar kişiyi dolandırdı ve hala devam ediyor bir Allah'ın kulu çıkıpta savcılığa şikayet etmiyor mu arkadaş..
    Sorun orda zaten bir Allah'ın kulu çıkıpta savcılığa şikayet ediyor sorun orda bir çok kişi bir araya gelip 5-10 kişi aynı anda savcılağa gidip şikayet dilekçesi verse G... den şırıngayla kan alırlar. ama biz napıyoruz herkez bireysel olarak ben kendimden sorumluyum diyor gidiyor şikayet ediyor sonra ne polis bişey yapabiliyor ne savcı bişey yapabiliyor nede hakım bişey yapabiliyor versin bakıyım 5-10 kişi dolandırıcılıktan dilekçe neoluyor

    Not : Üye profilleri ziyaretciye kapatılmalı benim görüşürüm @Coskun; bey bunu değerlendirmeli bence ziyaretcinin üye profilinde ne işi olabilirki ?