Konu
Seyit adli d0landirici adimi kullaniyor !
18-02-2020, 00:39:42
#3
Bruuzy
Bu geçen bırakıyorum d*landırıcılığı demişti herhalde bıraktığına inanıp rahatlayalım diye demiş. Seyyit Çağlı değil mi hocam bu.