Konu
Seyit adli d0landirici adimi kullaniyor !
18-02-2020, 00:40:31
#4
Golmander
AnkeeBut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vay 0...... Ç...... bu gibi insanlara sövmenin bence günahı yoktur.
Elim ayağım titriyor yahu
Bruuzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu geçen bırakıyorum d*landırıcılığı demişti herhalde bıraktığına inanıp rahatlayalım diye demiş. Seyyit Çağlı değil mi hocam bu.
Ta kendisi