AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay 0...... Ç...... bu gibi insanlara sövmenin bence günahı yoktur.
Elim ayağım titriyor yahu



Bruuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu geçen bırakıyorum d*landırıcılığı demişti herhalde bıraktığına inanıp rahatlayalım diye demiş. Seyyit Çağlı değil mi hocam bu.
Ta kendisi