• 14-02-2020, 13:25:01
    #1
    Merhaba R10 Ailesi,

    Bildiğiniz gib R10 Bu ay 15. Yıl dönümü kutluyor (Tam günden emin değilim)

    @Coskun; bey R10'nun 15. Yılına özel bir kaç sürpriz yapacak diye biliyorum, Mesala Bu ay nick değiştirme hakkı bir kaç özel seçenek ile yeniden aktif edilecekti (İlgili Konu)
    Ayrıca Silver ve Gold üyeliklerde kampanya olursa yeni alıcılarda çıkacaktır diye umut ediyorum

    Sabırsızlıkla özel kampanyaları ve yeni nick değiştirme kurallarını bekliyoruz.
    Önerilerinizi sizlerde paylaşın belki o önerileride Coşkun bey değerlendirebilir.

    Hepinizi İyi Forumlar,
  • 14-02-2020, 13:57:12
    #2
    nick değiştirme eski üyelere falan verilecek sanirim merak ettim nasil isleyecegini.
  • 14-02-2020, 13:59:44
    #3
    Clear Conscience. ツ
    Şubat ayı demişti 15. Yıl dönümüne bizde beklemekteyiz bakalım
  • 14-02-2020, 14:09:03
    #4
    alicelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nick değiştirme eski üyelere falan verilecek sanirim merak ettim nasil isleyecegini.
    Muhtemelen kimlik onaylı hesaplara isimsoyisim şeklinde nick değiştirmek ücretsiz ya da temsili bir ücret ile olacak.
    Diğer nick değiştirme talepleri 250 TL Bu rakam'da bir indirim yapılacak.

    Bakalım beklemedeyiz
  • 14-02-2020, 15:47:59
    #5
    İndirim olmayacak arkadaşlar boşuna beklemeyin. @Coskun; hocam kendisi dedi. Bazı art niyetli kişiler yüzünden kızdırıldı ve artık düşünmüyorum dedi.

    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10 Ailesi,

    Bildiğiniz gib R10 Bu ay 15. Yıl dönümü kutluyor (Tam günden emin değilim)

    @Coskun; bey R10'nun 15. Yılına özel bir kaç sürpriz yapacak diye biliyorum, Mesala Bu ay nick değiştirme hakkı bir kaç özel seçenek ile yeniden aktif edilecekti (İlgili Konu)
    Ayrıca Silver ve Gold üyeliklerde kampanya olursa yeni alıcılarda çıkacaktır diye umut ediyorum

    Sabırsızlıkla özel kampanyaları ve yeni nick değiştirme kurallarını bekliyoruz.
    Önerilerinizi sizlerde paylaşın belki o önerileride Coşkun bey değerlendirebilir.

    Hepinizi İyi Forumlar,
    alicelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nick değiştirme eski üyelere falan verilecek sanirim merak ettim nasil isleyecegini.
    akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şubat ayı demişti 15. Yıl dönümüne bizde beklemekteyiz bakalım
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen kimlik onaylı hesaplara isimsoyisim şeklinde nick değiştirmek ücretsiz ya da temsili bir ücret ile olacak.
    Diğer nick değiştirme talepleri 250 TL Bu rakam'da bir indirim yapılacak.

    Bakalım beklemedeyiz
  • 14-02-2020, 15:50:07
    #6
    iyisite.NET
    Nickimi 10,000 TL`ye satıyorum. 13 Senelik kusursuz kullanıcı adı
  • 14-02-2020, 15:53:18
    #7
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Geçen haftalarda aynı konuyu açmıştım hocam. @Coskun; hocam indirim olmayacak dedi.
  • 14-02-2020, 15:55:53
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Whois bilgilerinde 26 Şubat 2005 yazıyor ama emin değilim o gün olduğundan
  • 14-02-2020, 17:43:36
    #9
    Clear Conscience. ツ
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirim olmayacak arkadaşlar boşuna beklemeyin. @Coskun; hocam kendisi dedi. Bazı art niyetli kişiler yüzünden kızdırıldı ve artık düşünmüyorum dedi.
    Konusunda şubat ayına özel indirimden bahsetmişti ama?