Merhaba R10 Ailesi,

Bildiğiniz gib R10 Bu ay 15. Yıl dönümü kutluyor (Tam günden emin değilim)

@Coskun; bey R10'nun 15. Yılına özel bir kaç sürpriz yapacak diye biliyorum, Mesala Bu ay nick değiştirme hakkı bir kaç özel seçenek ile yeniden aktif edilecekti (İlgili Konu)
Ayrıca Silver ve Gold üyeliklerde kampanya olursa yeni alıcılarda çıkacaktır diye umut ediyorum

Sabırsızlıkla özel kampanyaları ve yeni nick değiştirme kurallarını bekliyoruz.
Önerilerinizi sizlerde paylaşın belki o önerileride Coşkun bey değerlendirebilir.

Hepinizi İyi Forumlar,