Merhaba R10 Ailesi,
Bildiğiniz gib R10 Bu ay 15. Yıl dönümü kutluyor (Tam günden emin değilim)
@Coskun; bey R10'nun 15. Yılına özel bir kaç sürpriz yapacak diye biliyorum, Mesala Bu ay nick değiştirme hakkı bir kaç özel seçenek ile yeniden aktif edilecekti (
İlgili Konu)
Ayrıca Silver ve Gold üyeliklerde kampanya olursa yeni alıcılarda çıkacaktır diye umut ediyorum
Sabırsızlıkla özel kampanyaları ve yeni nick değiştirme kurallarını bekliyoruz.
Önerilerinizi sizlerde paylaşın belki o önerileride Coşkun bey değerlendirebilir.
Hepinizi İyi Forumlar,