İndirim olmayacak arkadaşlar boşuna beklemeyin. @Coskun; hocam kendisi dedi. Bazı art niyetli kişiler yüzünden kızdırıldı ve artık düşünmüyorum dedi.

mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba R10 Ailesi,

Bildiğiniz gib R10 Bu ay 15. Yıl dönümü kutluyor (Tam günden emin değilim)

@Coskun; bey R10'nun 15. Yılına özel bir kaç sürpriz yapacak diye biliyorum, Mesala Bu ay nick değiştirme hakkı bir kaç özel seçenek ile yeniden aktif edilecekti (İlgili Konu)
Ayrıca Silver ve Gold üyeliklerde kampanya olursa yeni alıcılarda çıkacaktır diye umut ediyorum

Sabırsızlıkla özel kampanyaları ve yeni nick değiştirme kurallarını bekliyoruz.
Önerilerinizi sizlerde paylaşın belki o önerileride Coşkun bey değerlendirebilir.

Hepinizi İyi Forumlar,
alicelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nick değiştirme eski üyelere falan verilecek sanirim merak ettim nasil isleyecegini.
akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şubat ayı demişti 15. Yıl dönümüne bizde beklemekteyiz bakalım
mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen kimlik onaylı hesaplara isimsoyisim şeklinde nick değiştirmek ücretsiz ya da temsili bir ücret ile olacak.
Diğer nick değiştirme talepleri 250 TL Bu rakam'da bir indirim yapılacak.

Bakalım beklemedeyiz