• 10-02-2020, 22:43:10
    #1
    Milyon tane maske alınacak diye günde 50 kere konu görüyorum. Çine ihracat mi yapıyorlar konuyu kaçırdım
  • 10-02-2020, 22:45:10
    #2
    En son kafa yoracağım bir iş. Bende merak ettim takip.
  • 10-02-2020, 22:45:15
    #3
    İnşallah kimsenin elinde kalmaz da zarar eden olmaz.
  • 10-02-2020, 22:46:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    global bir firmada kantar ve sevkiyat sorumlusuyum hiç bu kadar ihracat yogunlugu gormedim 😊 arkadaşlar maşAllah beyanname vs nasil ayarliyorlar? Hangi limandan ihracat yapiyorlar ? Gumruk Musavirligi - Gumruk Kolcusu İkramiyesi - Sevkiyati - Gemi Ücreti - Liman Hizmet Ücretleri ve dahası. ? Onlara kalan ney bende merak ettim açikcasi.
  • 10-02-2020, 22:46:48
    #5
    Yurtdışına satışını bilmiyorum ama havaalanları dolu maske takan insan dolu, herşey bir ticarete yol açıyor bu dünyada, hele ki Cumartesi İstanbul havaalanındaydım çok fazla takan vardı ama Pazar hem İzmir, Antalya havaalanındaydım antalyada az ama vardı yinede takan izmirde istanbula yakın bir kitle takıyor. Büyük şehirde şunları havaalanlarında satışını yapanlar voleyi vurdu.
  • 10-02-2020, 22:47:43
    #6
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Çin şuanda Dünya'dan maske topluyor.

    Bir çinli günde 3 kere maske değiştiriyor. Çin'in nüfusu 1.5 milyar. Kendi kendine yetemiyor.
    Fırsatçılarda karaborsa'ya düşürdü maskeleri.

    Çin'le bağlantısı olan adamlar bana maske bul komisyonunu al diyor. Bunlarda maske bulup kuruş karlar koyup satış yapıyorlar.

    Örnek:
    1.000.000 adet maske lazım diyelim. Gidiyor birinden 2 TL'den buluyor maskeyi 10 kuruş ekliyor üstüne.
    2.10 TL'den veriyor.

    100.000 TL kar bırakıyor.
    (Kaba taslak yazdım.)

    Olay bu.
  • 10-02-2020, 22:49:29
    #7
    igtr.net
    Senden korunuyoruz 😂😂😂
  • 10-02-2020, 22:49:40
    #8
    kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    global bir firmada kantar ve sevkiyat sorumlusuyum hiç bu kadar ihracat yogunlugu gormedim 😊 arkadaşlar maşAllah beyanname vs nasil ayarliyorlar? Hangi limandan ihracat yapiyorlar ? Gumruk Musavirligi - Gumruk Kolcusu İkramiyesi - Sevkiyati - Gemi Ücreti - Liman Hizmet Ücretleri ve dahası. ? Onlara kalan ney bende merak ettim açikcasi.
    O işlerde o kadar katakulli yapıyorlarki sen işin içindesin bilirsin. Paketi 10tl olan maskeyi 40tl yapmışlar. Paralarında boğulacaklar 😂 Bu dünya hiç bir zaman iyi olmaz. Bir çoğu birbirini kandırma peşinde. Neden kimse dur demiyor anlamıyorum. Biri kalkar depremden pay çıkarır kiraları arttırır. Biri çıkar virüsden faydalanır Fiystı 2 katına çıkartır. Ama baksan kalıbı 5 para etmez insanlar. O meşhur söz aklıma geliyor. ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM!
  • 10-02-2020, 22:56:00
    #9
    BAL MEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O işlerde o kadar katakulli yapıyorlarki sen işin içindesin bilirsin. Paketi 10tl olan maskeyi 40tl yapmışlar. Paralarında boğulacaklar 😂 Bu dünya hiç bir zaman iyi olmaz. Bir çoğu birbirini kandırma peşinde. Neden kimse dur demiyor anlamıyorum. Biri kalkar depremden pay çıkarır kiraları arttırır. Biri çıkar virüsden faydalanır Fiystı 2 katına çıkartır. Ama baksan kalıbı 5 para etmez insanlar. O meşhur söz aklıma geliyor. ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM!
    Bu iş gercekten cok külfetlidir, herseyi resmiyette yapanlar 2₺ den aldiklari maskeyi ne kadara satiyor bilemem ama kafamdaki ücret minimum bir maske fiyati ortalama 3$ ustu olmasi gerekiyor ki, birseyler kazanabilsin elbette bunun muhasebesi yapilip hallediliyordur. Siralayacak olursak, GVM var, GV var, YİCİ hizmet bedeli var, KDVM var, Birde KDV var 😊 konteynir da yollasa yer tutar ucretleri var, birde adet 500 Milyon her koli 200 bin adet alsa; 2.500 koli yapar, koli başina ucretlendirmesi de var. Dedigin gibi, biz insanlari dusene tekme atmayi seviyoruz millet olarak degil global bir sorun. Küresel olmuş bir adalet dongusu. Dünya bu kadar kotuluge doydu artik sonumuz gelmeli. Bunu samimiyetle soyluyorum.