O işlerde o kadar katakulli yapıyorlarki sen işin içindesin bilirsin. Paketi 10tl olan maskeyi 40tl yapmışlar. Paralarında boğulacaklar 😂 Bu dünya hiç bir zaman iyi olmaz. Bir çoğu birbirini kandırma peşinde. Neden kimse dur demiyor anlamıyorum. Biri kalkar depremden pay çıkarır kiraları arttırır. Biri çıkar virüsden faydalanır Fiystı 2 katına çıkartır. Ama baksan kalıbı 5 para etmez insanlar. O meşhur söz aklıma geliyor. ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM!
Bu iş gercekten cok külfetlidir, herseyi resmiyette yapanlar 2₺ den aldiklari maskeyi ne kadara satiyor bilemem ama kafamdaki ücret minimum bir maske fiyati ortalama 3$ ustu olmasi gerekiyor ki, birseyler kazanabilsin elbette bunun muhasebesi yapilip hallediliyordur. Siralayacak olursak, GVM var, GV var, YİCİ hizmet bedeli var, KDVM var, Birde KDV var 😊 konteynir da yollasa yer tutar ucretleri var, birde adet 500 Milyon her koli 200 bin adet alsa; 2.500 koli yapar, koli başina ucretlendirmesi de var. Dedigin gibi, biz insanlari dusene tekme atmayi seviyoruz millet olarak degil global bir sorun. Küresel olmuş bir adalet dongusu. Dünya bu kadar kotuluge doydu artik sonumuz gelmeli. Bunu samimiyetle soyluyorum.