kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
global bir firmada kantar ve sevkiyat sorumlusuyum hiç bu kadar ihracat yogunlugu gormedim 😊 arkadaşlar maşAllah beyanname vs nasil ayarliyorlar? Hangi limandan ihracat yapiyorlar ? Gumruk Musavirligi - Gumruk Kolcusu İkramiyesi - Sevkiyati - Gemi Ücreti - Liman Hizmet Ücretleri ve dahası. ? Onlara kalan ney bende merak ettim açikcasi.
O işlerde o kadar katakulli yapıyorlarki sen işin içindesin bilirsin. Paketi 10tl olan maskeyi 40tl yapmışlar. Paralarında boğulacaklar 😂 Bu dünya hiç bir zaman iyi olmaz. Bir çoğu birbirini kandırma peşinde. Neden kimse dur demiyor anlamıyorum. Biri kalkar depremden pay çıkarır kiraları arttırır. Biri çıkar virüsden faydalanır Fiystı 2 katına çıkartır. Ama baksan kalıbı 5 para etmez insanlar. O meşhur söz aklıma geliyor. ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM!