Arkadaşlar selam
sabiha gökçene yakın oturan var mı?
Yarın 19:00da ortaklarım yurtdisindan geliyor onlara kaşe ve bir kaç belge vermem lazım
yakın arkadaslar varsa ben sabahtan kendisine birakacagim. Aksam dugun oldugu icin ben gelemiyorum ortaklarim alacak direk
Yardimci olabilen cikarsa sevinirim
Sabiha gökçene yakın oturan var mı?
4
●164
- 07-02-2020, 15:50:45onlar da türk zatenpscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Onlar sabihaya inip yalovaya gececekler
Ben bakirkoye
- 07-02-2020, 15:52:38sizin olay çok zor hocam. nasıl çözersiniz bilemedim. herkese de evrak kaşe falan verilmez.utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

