• 07-02-2020, 15:46:35
    #1
    Arkadaşlar selam
    sabiha gökçene yakın oturan var mı?
    Yarın 19:00’da ortaklarım yurtdisindan geliyor onlara kaşe ve bir kaç belge vermem lazım
    yakın arkadaslar varsa ben sabahtan kendisine birakacagim. Aksam dugun oldugu icin ben gelemiyorum ortaklarim alacak direk
    Yardimci olabilen cikarsa sevinirim
  • 07-02-2020, 15:48:15
    #2
    Ortaklarını düğüne çağır, hem Türk düğünü görsünler, iki göbek atarlar, pasta yiyip fanta içerler. hem de evrakları falan verirsin.

    Edit: belki 100 Euro falan takarlar = 656.50 TL asflkhasda
  • 07-02-2020, 15:50:45
    #3
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortaklarını düğüne çağır, hem Türk düğünü görsünler, iki göbek atarlar, pasta yiyip fanta içerler. hem de evrakları falan verirsin.
    onlar da türk zaten
    Onlar sabihaya inip yalovaya gececekler
    Ben bakirkoye
  • 07-02-2020, 15:52:38
    #4
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar da türk zaten
    Onlar sabihaya inip yalovaya gececekler
    Ben bakirkoye
    sizin olay çok zor hocam. nasıl çözersiniz bilemedim. herkese de evrak kaşe falan verilmez.
  • 07-02-2020, 15:53:51
    #5
    selam pm atın destek olabilirsem ne mutlu