utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onlar da türk zaten
Onlar sabihaya inip yalovaya gececekler
Ben bakirkoye
sizin olay çok zor hocam. nasıl çözersiniz bilemedim. herkese de evrak kaşe falan verilmez.