Arkadaşlar selam
sabiha gökçene yakın oturan var mı?
Yarın 19:00’da ortaklarım yurtdisindan geliyor onlara kaşe ve bir kaç belge vermem lazım
yakın arkadaslar varsa ben sabahtan kendisine birakacagim. Aksam dugun oldugu icin ben gelemiyorum ortaklarim alacak direk
Yardimci olabilen cikarsa sevinirim