Yurtdışı Cihaz alımı ile ilgili soru
16
●269
- 05-02-2020, 12:10:09Android de cihaz sonradan sorun olur muGodoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2020, 12:10:30Note10+ Aldım 5200TL'ye ilk çıktığı hafta burada 12500TL fiyatı vardı. TR'deki cihazlardan daha kaliteli hissiyatı veriyor. 1500TL vererek kayıt ettim ben fakat 4 ay süresi vardı ama gelen zamları riske atmak istemedim. Alacağın telefona TR'de imei atılabileceğini biliyorsan alabilirsin yani telefoncuya soracaksın alacağın modeli buna imei atılırmı diye atılır derse hiçbir kayıt ücreti ödemeden sıkıntısız bir şekilde kullanabilirsin imei numarasını sen temin edersen daha iyi olur.
- 05-02-2020, 12:11:58tespit edemeyecekleri için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum yani telefon 3310 veya başka bir eski model olarak kullanımda gözükecek ama yinede yanlış yönlendirme yapmayayım daha iyi bilen arkadaşlar vardır.redius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2020, 12:13:18tespit edebiliyorlar hocam + olarak servise vs goturdugun zaman basin agrirGodoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle