Note10+ Aldım 5200TL'ye ilk çıktığı hafta burada 12500TL fiyatı vardı. TR'deki cihazlardan daha kaliteli hissiyatı veriyor. 1500TL vererek kayıt ettim ben fakat 4 ay süresi vardı ama gelen zamları riske atmak istemedim. Alacağın telefona TR'de imei atılabileceğini biliyorsan alabilirsin yani telefoncuya soracaksın alacağın modeli buna imei atılırmı diye atılır derse hiçbir kayıt ücreti ödemeden sıkıntısız bir şekilde kullanabilirsin imei numarasını sen temin edersen daha iyi olur.