Konu
Yurtdışı Cihaz alımı ile ilgili soru
05-02-2020, 12:01:28
#1
redius
merhabalar, yurtdışı cihaz almayı düşünüyorum imei kayıtsız 50 TL ye yaptıklarını söylüyorlar. Böyle alsak daha sonra sıkıntı çıkar mı çıkarsa ne gibi bir sorun çıkar. Yurtdışı cihaz almak ne kadar mantıklı düşünceleriniz nedir acaba?