• 05-02-2020, 12:01:28
    #1
    merhabalar, yurtdışı cihaz almayı düşünüyorum imei kayıtsız 50 TL ye yaptıklarını söylüyorlar. Böyle alsak daha sonra sıkıntı çıkar mı çıkarsa ne gibi bir sorun çıkar. Yurtdışı cihaz almak ne kadar mantıklı düşünceleriniz nedir acaba?
  • 05-02-2020, 12:09:22
    #2
    android cihazlar için eski bir telefonun 3310 gibi imei numaralarını atarak çözüyorlar diye duydum ama apple marka telefonları o fiyata halledemezsin
  • 05-02-2020, 12:10:09
    #3
    Godoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    android cihazlar için eski bir telefonun 3310 gibi imei numaralarını atarak çözüyorlar diye duydum ama apple marka telefonları o fiyata halledemezsin
    Android de cihaz sonradan sorun olur mu
  • 05-02-2020, 12:10:30
    #4
    Note10+ Aldım 5200TL'ye ilk çıktığı hafta burada 12500TL fiyatı vardı. TR'deki cihazlardan daha kaliteli hissiyatı veriyor. 1500TL vererek kayıt ettim ben fakat 4 ay süresi vardı ama gelen zamları riske atmak istemedim. Alacağın telefona TR'de imei atılabileceğini biliyorsan alabilirsin yani telefoncuya soracaksın alacağın modeli buna imei atılırmı diye atılır derse hiçbir kayıt ücreti ödemeden sıkıntısız bir şekilde kullanabilirsin imei numarasını sen temin edersen daha iyi olur.
  • 05-02-2020, 12:11:58
    #5
    redius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android de cihaz sonradan sorun olur mu
    tespit edemeyecekleri için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum yani telefon 3310 veya başka bir eski model olarak kullanımda gözükecek ama yinede yanlış yönlendirme yapmayayım daha iyi bilen arkadaşlar vardır.
  • 05-02-2020, 12:12:44
    #6
    Yurtdışı cihaz kayıt işinde en iyi sağlam güncelleme alan şuanda xiaomi diğer markakalar biraz sıkıntı olabiliyor güncelleme sıfırlama noktasında
  • 05-02-2020, 12:13:06
    #7
    Yıllarca kullandım hala kullanıyorum ve kullanacağım
  • 05-02-2020, 12:13:18
    #8
    Godoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tespit edemeyecekleri için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum yani telefon 3310 veya başka bir eski model olarak kullanımda gözükecek ama yinede yanlış yönlendirme yapmayayım daha iyi bilen arkadaşlar vardır.
    tespit edebiliyorlar hocam + olarak servise vs goturdugun zaman basin agrir
  • 05-02-2020, 12:13:26
    #9
    MESKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı cihaz kayıt işinde en iyi sağlam güncelleme alan şuanda xiaomi diğer markakalar biraz sıkıntı olabiliyor güncelleme sıfırlama noktasında
    Cihaz Redmi note 8 hocam