• 03-02-2020, 09:16:13
    #10
    o zaman Irkuts'a gönderelim sizi -36'lara inelim. veya Yakutskaya 'ya gidip -60'larda gezelim geyiklerimizle )
  • 03-02-2020, 09:25:51
    #11
    Hayırlı işler
    Şöyle hava durumularını görünce hep bu video geliyor aklıma istemsizce gülüyorum.
    https://www.youtube.com/watch?v=XUYnPqMfZxM
  • 03-02-2020, 09:58:44
    #12
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vod ka ısıtıyor mu. Ya da nasıl ısınıyorsunuz. Bir izmirli olarak soğuk sevmiyorum
    vodka ısıtıyor hocam kahvaltıdan sonra 2 3 shot atınca soba gibi



    Nativity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman Irkuts'a gönderelim sizi -36'lara inelim. veya Yakutskaya 'ya gidip -60'larda gezelim geyiklerimizle )
    gezelim gezelim hocam nolacak ya



    yellowtiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı işler
    şöyle hava durumularını görünce hep bu video geliyor aklıma istemsizce gülüyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=xuynpqmfzxm

    hayirli isler hocam :d yok bu kadar olmuyoruz ya :d
  • 03-02-2020, 10:24:34
    #13
    Rusya'ya tamamen mi taşındınız bir süreliğine mi gittiniz?
    Tamamen taşındıysanız bizim sektörün iş imkanları ile mi gittiniz yoksa kendi mesleğiniz ayrı ve onun üzerinden mi gittiniz
  • 03-02-2020, 10:26:13
    #14
    Hocam çevrenizden bi kaç fotoğraf paylaşırsanız güzel olur. Gitmek istediğim ilk 3 ülkeden bir tanesi Rusya.
    Günaydın, istanbuldan selam olsun.
  • 03-02-2020, 10:26:43
    #15
    Başlığı görünce Yalova'dan üşüdüm, hayırlı işler.
  • 03-02-2020, 10:56:41
    #16
    Burda hava cok guzel +15 derece.kis gelmicek sanirim
  • 03-02-2020, 11:32:18
    #17
    igtr.net
    Yanıyorsun fuat abi 😂
  • 03-02-2020, 12:22:53
    #18
    Antalya da dün hava günlük güneşlikti. Nerdeyse denize girecektik Bugün ise hava bulutlu yağmur yağdı yağacak.

    İşte böyle dört mevsimi aynı anda yaşayan bi memleket
    • yunuskeskin
    yunuskeskin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.