Vod ka ısıtıyor mu. Ya da nasıl ısınıyorsunuz. Bir izmirli olarak soğuk sevmiyorum
vodka ısıtıyor hocam kahvaltıdan sonra 2 3 shot atınca soba gibi
o zaman Irkuts'a gönderelim sizi -36'lara inelim. veya Yakutskaya 'ya gidip -60'larda gezelim geyiklerimizle

)
gezelim gezelim hocam nolacak ya
hayirli isler hocam :d yok bu kadar olmuyoruz ya :d