akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vod ka ısıtıyor mu. Ya da nasıl ısınıyorsunuz. Bir izmirli olarak soğuk sevmiyorum
vodka ısıtıyor hocam kahvaltıdan sonra 2 3 shot atınca soba gibi



Nativity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman Irkuts'a gönderelim sizi -36'lara inelim. veya Yakutskaya 'ya gidip -60'larda gezelim geyiklerimizle )
gezelim gezelim hocam nolacak ya



yellowtiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı işler
şöyle hava durumularını görünce hep bu video geliyor aklıma istemsizce gülüyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=xuynpqmfzxm

hayirli isler hocam :d yok bu kadar olmuyoruz ya :d