Rusya'ya tamamen mi taşındınız bir süreliğine mi gittiniz?
Tamamen taşındıysanız bizim sektörün iş imkanları ile mi gittiniz yoksa kendi mesleğiniz ayrı ve onun üzerinden mi gittiniz
yani tamamen mi değilmi bilemiyorum ama 1.5 yıl oldu buraya gelelı sektörün iş imkanları ile den kasıt otomasyon muhendısıyım türkiye de çalıştıgım fırma benı buraya gonderdı
Hocam çevrenizden bi kaç fotoğraf paylaşırsanız güzel olur. Gitmek istediğim ilk 3 ülkeden bir tanesi Rusya.

Günaydın, istanbuldan selam olsun.
Aleyküm Selam Hocam Özelden Pm Atarsanız Fotoğrafları Paylaşayım Sizinle Ama Hİç Gelmeyin Derim Aç Kalırsınız Eğer Seçici İseniz Yemek Konusunda

Başlığı görünce Yalova'dan üşüdüm, hayırlı işler.
aman hocam dikkat edin teşşekürler hepımıze hayırlı işler olsun
Burda hava cok guzel +15 derece.kis gelmicek sanirim
çok şanslısınız hocam gerçekten

fatiiiii sen beni yakiyorsun :d bi kibrisimiz yok mu be fatih :d
antalya da dün hava günlük güneşlikti. Nerdeyse denize girecektik

bugün ise hava bulutlu yağmur yağdı yağacak.
Işte böyle dört mevsimi aynı anda yaşayan bi memleket
hocam dün dediniz cok güzel hava benimde gözüm kaldi :d biri yer biri bakar kiyamet ondan kopar misali :d