• 02-02-2020, 18:57:45
    #10
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah
    Hocam benim oğlan da astıma elverişli.
    Bu sene İzmir de bir kaç hastaneye götüreceğim insallah.
    Hocam şimdi sana behçet uza gönderme diyemem bölüm bölüm doktor fark edebilir ama siz yine de götürüp bir iki hastaneye daha gösterin isterseniz.

    Allah şifa versin inşAllah
  • 02-02-2020, 19:14:38
    #11
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi sana behçet uza gönderme diyemem bölüm bölüm doktor fark edebilir ama siz yine de götürüp bir iki hastaneye daha gösterin isterseniz.

    Allah şifa versin inşAllah
    Yok hocam ben onu demek istemedim
    Farklı doktor her zaman daha iyi bunu belirtmek istedim.
  • 02-02-2020, 19:15:38
    #12
    Çok tatlı abi, geçmiş olsun. Manisa'da yaşıyorum ve 4 yaşından 19 yaşıma kadar behçet uz da tedavi gördüm. Bölüme göre farklılık gösteriyor çok iyi doktorlar hemşireler tanıdım orada. Umarım kısa sürede tamamen iyileşir. Tekrar geçmiş olsun.
  • 02-02-2020, 19:54:46
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok tatlı abi, geçmiş olsun. Manisa'da yaşıyorum ve 4 yaşından 19 yaşıma kadar behçet uz da tedavi gördüm. Bölüme göre farklılık gösteriyor çok iyi doktorlar hemşireler tanıdım orada. Umarım kısa sürede tamamen iyileşir. Tekrar geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim Allah size de nasip etsin geçmiş olsun dediğim gibi bölüme göre farklılık gösterebilir