Konu
Tek doktora veya hastaneye bağlı olmamak
02-02-2020, 19:15:38
#12
Misafir
Çok tatlı abi, geçmiş olsun. Manisa'da yaşıyorum ve 4 yaşından 19 yaşıma kadar behçet uz da tedavi gördüm. Bölüme göre farklılık gösteriyor çok iyi doktorlar hemşireler tanıdım orada. Umarım kısa sürede tamamen iyileşir. Tekrar geçmiş olsun.