Çok tatlı abi, geçmiş olsun. Manisa'da yaşıyorum ve 4 yaşından 19 yaşıma kadar behçet uz da tedavi gördüm. Bölüme göre farklılık gösteriyor çok iyi doktorlar hemşireler tanıdım orada. Umarım kısa sürede tamamen iyileşir. Tekrar geçmiş olsun.
Teşekkür ederim Allah size de nasip etsin geçmiş olsun dediğim gibi bölüme göre farklılık gösterebilir