(+R10) Yarışma İçin Takım İsmi Önerisi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
(+R10) Yarışma İçin Takım İsmi Önerisi
6
●
154
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
(+R10) Yarışma İçin Takım İsmi Önerisi
02-02-2020, 15:08:49
#1
kayademir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar, bir yarışmaya katılacağız ama takım için isimi bir türlü bulamadık.
Tek isteğimiz Türkçe olması, özgün olması ve mümkünse .com domaininin boş olması.
Varsa önerileriniz konu altına veya Pm den yazabilirsiniz. Çok teşekkürler.
Not: hafif trol olabilir sıkıntı olmaz.
02-02-2020, 15:17:05
#2
MaXeM
kayarakgeldik.com
Beğenirseniz bir güzellik yaparsınız healde
02-02-2020, 15:25:12
#3
kayademir
MaXeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kayarakgeldik.com
Beğenirseniz bir güzellik yaparsınız healde
Hocam bu hafif trol olayımızı bir tık aşıyor.
02-02-2020, 15:27:52
#4
xxx786
Çukurlular 😁
02-02-2020, 15:33:54
#5
kayademir
xxx786 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çukurlular 😁
Biraz daha farklı yaratıcı bir şey arıyoruz hocam teşekkürler.
02-02-2020, 15:37:49
#6
Risque
MaXeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kayarakgeldik.com
Beğenirseniz bir güzellik yaparsınız healde
Aklıma Arif v 216'daki Erşan Kuneri repliği geldi
+ Kayar mısın?
- Efendim abi.
+ Kayarsan beklerim.
- Anlamadım abi.
+ Paten diyorum ulan, kayarsan beklerim.
- Yok, yok kaymam.
02-02-2020, 15:54:15
#7
kayademir
Risque adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aklıma Arif v 216'daki Erşan Kuneri repliği geldi
+ Kayar mısın?
- Efendim abi.
+ Kayarsan beklerim.
- Anlamadım abi.
+ Paten diyorum ulan, kayarsan beklerim.
- Yok, yok kaymam.
Biz birde Kayserideyiz onun kayak versiyonu da var.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler