Konu
(+R10) Yarışma İçin Takım İsmi Önerisi
02-02-2020, 15:37:49
#6
Risque
MaXeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kayarakgeldik.com
Beğenirseniz bir güzellik yaparsınız healde
Aklıma Arif v 216'daki Erşan Kuneri repliği geldi
+ Kayar mısın?
- Efendim abi.
+ Kayarsan beklerim.
- Anlamadım abi.
+ Paten diyorum ulan, kayarsan beklerim.
- Yok, yok kaymam.