Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklıma Arif v 216'daki Erşan Kuneri repliği geldi

+ Kayar mısın?
- Efendim abi.
+ Kayarsan beklerim.
- Anlamadım abi.
+ Paten diyorum ulan, kayarsan beklerim.
- Yok, yok kaymam.

Biz birde Kayserideyiz onun kayak versiyonu da var.