• 02-02-2020, 11:53:56
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Günaydın hava iyiymiş.
  • 02-02-2020, 11:54:56
    #11
    DPA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam, Rusya’ya giriş yaparken sorguya çekiyorlarmış doğru mu ? 😁
    Evet Ben İlk Geldiğimde 17 SAAT HAVALİMANINDA GOZETIMDE KALMIŞTIM ISIM BENZERLIGINDEN sonradan düzeltildi çok şükür



    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hava iyiymiş.
    Mükemmel Hocam Hapşurmaya Korkuyoruz
  • 02-02-2020, 11:55:43
    #12
    salı normale döner hocam
  • 02-02-2020, 11:56:20
    #13
    Günaydın. Keşke orda olsam neler neler denerdım o sogukta
  • 02-02-2020, 11:57:07
    #14
    Zekovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salı normale döner hocam
    Umarım Hocam 03,03,2020 Salı Gunu Dönmesini Bekliyoruz Hep Birlikte



    Melh25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın. Keşke orda olsam neler neler denerdım o sogukta
    Sen Söyle Hocam Senin Yerine Deneriz Veya Denetiriz İçinde Kalmasın
  • 02-02-2020, 11:58:08
    #15
    Keşke Rusya’da olsamda -26 ya razıyım 😂
  • 02-02-2020, 11:58:24
    #16
    Günaydın hocam istanbul 15 derece terliyorum
  • 02-02-2020, 11:59:01
    #17
    Günaydınlar
  • 02-02-2020, 11:59:14
    #18
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke Rusya’da olsamda -26 ya razıyım 😂
    Ah Be Hocam Deme Öyle Sandığınız Gibi Bir Ülke Değil



    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam istanbul 15 derece terliyorum
    Nemdir O Nem Hocam İstanbul Ataşehir Ve Beylikdüzünde Oturuyordum Buraya Gelmeden Önce



    SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydınlar
    Günaydın Hocam