aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke Rusya’da olsamda -26 ya razıyım 😂
Ah Be Hocam Deme Öyle Sandığınız Gibi Bir Ülke Değil



NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın hocam istanbul 15 derece terliyorum
Nemdir O Nem Hocam İstanbul Ataşehir Ve Beylikdüzünde Oturuyordum Buraya Gelmeden Önce



SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydınlar
Günaydın Hocam