Konu
Günaydin r10 :) rusyada hava -26
02-02-2020, 11:54:56
#11
yunuskeskin
DPA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günaydın hocam, Rusyaya giriş yaparken sorguya çekiyorlarmış doğru mu ? 😁
Evet Ben İlk Geldiğimde 17 SAAT HAVALİMANINDA GOZETIMDE KALMIŞTIM ISIM BENZERLIGINDEN
sonradan düzeltildi çok şükür
SerhattB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Günaydın hava iyiymiş.
Mükemmel Hocam
Hapşurmaya Korkuyoruz