DPA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın hocam, Rusya’ya giriş yaparken sorguya çekiyorlarmış doğru mu ? 😁
Evet Ben İlk Geldiğimde 17 SAAT HAVALİMANINDA GOZETIMDE KALMIŞTIM ISIM BENZERLIGINDEN sonradan düzeltildi çok şükür



SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın hava iyiymiş.
Mükemmel Hocam Hapşurmaya Korkuyoruz