• 22-01-2020, 14:38:38
    #10
    Dün Kanal D de Gördüm Bende Reklamını
  • 22-01-2020, 14:40:31
    #11
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar ekip ve ekipmanla bu kadar kötü bir reklamı çekmek gerçek bir başarı olmuş.
  • 22-01-2020, 15:20:18
    #12
    Adamlar ücretsiz kredi finans etmenin yolunu bulmuşlar.
  • 22-01-2020, 16:47:56
    #13
    Bu reklamlar 1 gün içinde hazırlanan şeyler değil. Bunun için bir ajansla aylar öncesinden anlaşılmıştır. Ödeme yapılmıştır. Ajans da ödemenin karşılığında filmleri çekip döndürüyor medya satın almasını yapıyordur. Bu arada firmaya çok güvendiğimi söyleyemem. Ama şikayetvar üzerindeki şikayetleri okumayı öğrenemedi bizim millet.

    İstatistik grafik okuma analiz yapma becerilerine sahip değiliz.
    İstanbul Bilişim ile ilgili 10 bin şikayet var. teşekkür oranı %32.
    n11 ile ilgili 12 bin teşekkür oranı %47
    hepsiburada ile ilgili 51 bin teşekkür oranı %45

    Şikayetvar üzerinde bir felaket yok. Ama teslimat sürelerinin ve iade sürelerinin uzunluğuna bakarsanız bu firma hiç güven vermiyor.
  • 22-01-2020, 16:54:37
    #14
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu reklamlar 1 gün içinde hazırlanan şeyler değil. Bunun için bir ajansla aylar öncesinden anlaşılmıştır. Ödeme yapılmıştır. Ajans da ödemenin karşılığında filmleri çekip döndürüyor medya satın almasını yapıyordur. Bu arada firmaya çok güvendiğimi söyleyemem. Ama şikayetvar üzerindeki şikayetleri okumayı öğrenemedi bizim millet.

    İstatistik grafik okuma analiz yapma becerilerine sahip değiliz.
    İstanbul Bilişim ile ilgili 10 bin şikayet var. teşekkür oranı %32.
    n11 ile ilgili 12 bin teşekkür oranı %47
    hepsiburada ile ilgili 51 bin teşekkür oranı %45

    Şikayetvar üzerinde bir felaket yok. Ama teslimat sürelerinin ve iade sürelerinin uzunluğuna bakarsanız bu firma hiç güven vermiyor.
    Hepsiburada ve n11 gibi sitelere bakarsak hocam orada farklı satıcılar mevcut %90'a yakını farklı satıcılardan oluşan bir web sitesi ve binlerce ürün var. Mağazalardan kaynaklı yaşanan sorunlardan dolayı şikayetci olabiliyor insanlarki hepsiburada ve n11 gibi sitelerin üye sayısı belki 10 bin katı istanbulbilisim'in.
    İstanbul bilişim ise kendi başına bir firma ve farklı satıcıları yok sadece kendisi tedarik edip kendisi satıyor ürünü. Baktığım son 1-2 ayda o kadar çok gelen şikayetten anladığım kadarıyla daha şikayet yazmayan bi bu kadar daha kişi olduğunu varsayarsak durum hiç iç açıcı görünmüyor. 2. Tosuncuk vakası olabilir
  • 22-01-2020, 16:56:27
    #15
    10K şikayet nedir ya
  • 22-01-2020, 16:59:38
    #16
    Piyasadan daha fazla para toplayıp işletip daha fazla nasıl para kazanırım reklamı bu işte. Bu reklam ülkemizdeki kurumların kalitesizliğini gösteriyor işte. Adamlar eli kolu rahat şekilde piyasadan para toplayıp işletiyor sonra geri veriyor ve bu hiçbir kurum tarafından incelenmiyor kim bilir belki de içeride elleri kolları vardır
  • 22-01-2020, 17:04:56
    #17
    dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar ekip ve ekipmanla bu kadar kötü bir reklamı çekmek gerçek bir başarı olmuş.
    Stok videolarından zerre farkı yok... dediğiniz gibi ekibi gördüğümde şaşırdım ben ...
  • 22-01-2020, 17:38:56
    #18
    Cilingir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada ve n11 gibi sitelere bakarsak hocam orada farklı satıcılar mevcut %90'a yakını farklı satıcılardan oluşan bir web sitesi ve binlerce ürün var. Mağazalardan kaynaklı yaşanan sorunlardan dolayı şikayetci olabiliyor insanlarki hepsiburada ve n11 gibi sitelerin üye sayısı belki 10 bin katı istanbulbilisim'in.
    İstanbul bilişim ise kendi başına bir firma ve farklı satıcıları yok sadece kendisi tedarik edip kendisi satıyor ürünü. Baktığım son 1-2 ayda o kadar çok gelen şikayetten anladığım kadarıyla daha şikayet yazmayan bi bu kadar daha kişi olduğunu varsayarsak durum hiç iç açıcı görünmüyor. 2. Tosuncuk vakası olabilir
    Ben firmaya en başından beri güvenmediğimi dile getirdim zaten. Bu firma kaç kere el değiştirdi bilmiyorum ama sahte trt bandrolü ile tv sattığı tv ler yargıya taşınmıştı. Aynı ürünleri paralel ithalat ile getirip çok daha ucuz fiyata satan firmalara şüpheli yaklaşmak gerekiyor. Bir fabrikadan a-b-c sınıfı üretimler çıkıyor. Yani bazı ürünlerde minör hatalar ya da kalitesiz imalat mevcut. Mesela bazı firmalar çok daha ucuza geldiği için kasten c grubu ürün ithal ediyorlar. Mesela 1 pixel hatalı televizyonları normal fiyatının yarısına ithal edip %5 indirimle peynir ekmek gibi satabiliyorlar. Yani hemen hemen yarı fiyatına ithal ettikleri defolu sayılabilecek kadar kötü üretim sayılan sorunlu malları %5-10 indirimle pazarlıyorlar ve çok büyük para kazanıyorlar. Bizim millet de 5000 bin lira verdiği televizyona 300-500 lira daha aşağı ödemek için orjinal firmadan değil paralel ithalattan alıyor.