Bu reklamlar 1 gün içinde hazırlanan şeyler değil. Bunun için bir ajansla aylar öncesinden anlaşılmıştır. Ödeme yapılmıştır. Ajans da ödemenin karşılığında filmleri çekip döndürüyor medya satın almasını yapıyordur. Bu arada firmaya çok güvendiğimi söyleyemem. Ama şikayetvar üzerindeki şikayetleri okumayı öğrenemedi bizim millet.
İstatistik grafik okuma analiz yapma becerilerine sahip değiliz.
İstanbul Bilişim ile ilgili 10 bin şikayet var. teşekkür oranı %32.
n11 ile ilgili 12 bin teşekkür oranı %47
hepsiburada ile ilgili 51 bin teşekkür oranı %45
Şikayetvar üzerinde bir felaket yok. Ama teslimat sürelerinin ve iade sürelerinin uzunluğuna bakarsanız bu firma hiç güven vermiyor.